تبلیغات
وبلاگ مادیران - دستگاه های 353 و 232 خود را به روزرسانی کنید

دستگاه های 353 و 232 خود را به روزرسانی کنید

دوشنبه 11 دی 1391 10:43نویسنده : علیرضا غفارپور

 
دستگاه های 353 و 232 را به روز رسانی کنید تا تعدادی از پیشنهاداتی که به ما منتقل کردید را در دستگاه خود مشاهده کنید.
کاربران گرامی توجه کنید که از میان پیشنهادات شما، مواردی که قابل اجرا بوده ، اعمال شده است.

لطفا اگر موردی در ورژن جدید مشاهده کنید، در قسمت نظرات اعلام بفرمایید.


تغییرات اعمال شده در این ورژن عبارتند از

1-اضافه شدن گزینه زمان نمایش اطلاعات
2-ایجاد قفل منو
3-تغییر لوگوی XVISION
4-رفع اشکال تکرار صدای شبکه البرز
5-اضافه شدن اطلاعات فرکانس , فرمت صدا و تصویر , اطلاعات نسبت تصویر در منوی اطلاعات INFO
6-منوی تصویر در تصویر PIP
  •   جهت ورود به منوی PIP کلید قرمز (RCL) را فشار دهید.
  • جهت انتخاب کانال، با کلید های جهت نما کانال مورد نظر را انتخاب کرده و سپس کلید OK را فشار دهید.

فایل آپدیت مدل 232 در سایت مادیران را از اینجا  یا از لینک کمکی  اینجا دریافت کنید
فایل آپدیت مدل 353 در سایت مادیران را از اینجا  و یا از لینک کمکی اینجا دریافت کنید


برچسب ها: گیرنده دیجیتال ، مدل 353 ، dvb ، 232 ،
آخرین ویرایش: دوشنبه 11 دی 1391 11:37

 
دوشنبه 27 شهریور 1396 06:40
I every time spent my half an hour to read this web site's articles or reviews every day along with a mug of
coffee.
شنبه 4 شهریور 1396 15:35
all the time i used to read smaller articles or reviews that also
clear their motive, and that is also happening with this post which I am reading now.
شنبه 4 شهریور 1396 15:02
I really like reading an article that can make people think.
Also, thanks for permitting me to comment!
سه شنبه 17 مرداد 1396 13:08
This is the perfect site for anyone who hopes to find out about this topic.
You understand a whole lot its almost tough
to argue with you (not that I really would want to…HaHa).
You definitely put a fresh spin on a topic that has been written about for years.
Great stuff, just excellent!
دوشنبه 14 فروردین 1396 09:22
I am not positive the place you are getting your info, but great topic.
I needs to spend a while finding out much more or working out more.

Thanks for excellent information I used to be looking for this info for my mission.
جمعه 6 دی 1392 12:04
با سلام. من ایکس ویژن مدل 121 دارم و با اخرین نرمافزار اپدیت کردم ولی مشکل کنترل از راه دور دارم که خوب کار نمیکنه. میخوام بدونم ایا مدل 363 مشکل کنترل حل شده؟ دوم اینکه 121 خروجی اک دی ام ای نداره و من از کامپوننت. استفاده میکنم برا تلویزیون ال ای دی 46. ایا کیفیت. تصویر افت میکنه و اارزش داره که من مدل 363 که خروجی اچ دی ام ای دارد رو خریداری کنم؟ با تشکر
علیرضا غفارپور
آپدیت دستگاه جهت رفع مشکلات نرم افزاری ارائه میشود و مشکل کنترل از راه دور شما را حل نمی کند. در مورد کنترل از راه دور دستگاه یک موردی که باید رعایت کنید این است که لنز کنترل باید در راستای دستگاهتان قرار گیرد تا عمل کند و این مورد در تمام دستگاهها وجود دارد ولی اگر مشکل کنترل دستگاهتان با رعایت این مورد هم حل نمیشود باید یک کنترل جدید خریداری کنید.
در مورد کیفیت تصویر هم باید خدمتتان عرض کنم که ورودی کامپوننت کیفیت تصویر متوسط و خوبی ارائه میدهد ولی خب به مراتب HDMI کیفیت بالاتری دارد.
شنبه 14 اردیبهشت 1392 15:33
ما چطور می تونیم هر بار که آپدیتی میاد خودمون بفمیم؟
علیرضا غفارپور
به سایت http://service.maadiran.com/ مراجعه کنید
نام دستگاه خود را در کادر بالای سایت بنویسید. مثلا اگر گیرنده مدل 353 دارید تنها کافی است بنویسید : 353
اکنون که تصویر دستگاه شما نمایش داده شد روی آن کلییک کرده و در صفحه باز شده قسمت نرم افزار های ویژه را مشاهده کنید تا ببنیید کدام Version ها اخیرا ارائه شده اند
چهارشنبه 2 اسفند 1391 12:14
سلام خدمت شما
من تو این مدل 353 یه مشکلی دارم وقتی میخوام با فلش یه فیلم پخش کنم صدا رو ساپورت نمیکنه البته فیلم هایی که بصورت dvd هستن و بعضی فایل ها با پسوند mkv صدا ندارن اگه میشه یه راهنماییم بمنید ممنون میشم.
علیرضا غفارپور
سلام خدمت شما
بله دستگاه همه کدک های mkv را ساپورت نمی کند
یکشنبه 29 بهمن 1391 16:58
353 دارم
ولی آبدیت نکردم
الآن میرم آبدیت رو انجام میدم
باتشکر فراوان
علیرضا غفارپور
با تشکر
پنجشنبه 26 بهمن 1391 16:01
سلام و وقت بخیر
ضمن تشکر از پاسخ سوال قبلی

خواهشا به هر نحو قادرین و در مقاطع مختلف به مسولین در مورد زیرنویس دستگاه اطلاع دهید:
1- سایز رو آپشن بدن(یعنی من بتونم تا حد خاصی بزرگش کنم)
2- ساپورت فرمت sub/idx که الآن فرمت اصلی خیلی زیرنویسهاست و همه دستگاههای dvd player و .... ساپورت میکنن

این خواسته ی همه چندهزار نفری هست که دستگاههای مادیران رو خریدن و حرف حقه و یه بحث نرم افزاری هست و خواسته ی عجیب و غریبی نیست که نشه حلش کرد
به مسولین بگویید که خواسته ی ما چیست
مرسی
علیرضا غفارپور
سلام خدمت شما

در دستگاه های 353 و 232 در آپدیت جدید که زیرنویس بزرگ شده طبق نظرات شما کاربران.
میشه لطفا مدل دستگاه خود را اعلام بفرمایید
دوشنبه 23 بهمن 1391 10:16
سلام
من زنگ زدم نمایندگیتون تو شهرمون
گفت 353 نداریم مشکل داره
343 داریم بهتر از اون

حالا من چه کنم؟ 353 واقعا مشکل داره من نرم بخرم

باتشکر
علیرضا غفارپور
سلام خدمت شما
353 مشکلی نداره دوست عزیز.
اگر نمایندگی اینطور اعلام کرده این بوده که دستگاه را تمام کرده
البته دستگاه های دیگر هم کارایی 353 را دارند و شما می تونید در صورت تممام شدن این مدل، 232 یا 103 یا سایر مدل ها را تهیه کنید ک از نظر امکانات با 353 برابرند
شنبه 21 بهمن 1391 00:49
با سلام
آیا امکان ضبط یه کانال و مشاهده کانالی که در فرکانسی دیگه پخش میشه وجود داره ، اگه نداره هیچ راه حلی نیست یا این که با بروز رسانی های جدید درست نمیشه
ورژن من 1.18
با تشکر از وقتی که برای جواب دادن به سوالات میزارید
علیرضا غفارپور
سلام دوست عزیز
نخیر چنین امکانی نیست
چراکه چنین امکانی نیاز به دو تیونر دارد دحایکه دستگاه تنها 1 تیونر دارد

وظیفه من پاسخگویی به شماست
سه شنبه 17 بهمن 1391 23:16
با سلام
من یک مشکل همیشگی با ساعت 353 دارم
همیشه تنظیم نیست و نمیتونم برنامه های مورد علاقمو در زمان بندی برای ظبط تنظیم کنم
آیا راهی برای تنظیم دستی ساعت هست؟
یا هرراهی که بتونم ساعت تنظیم کنم؟
مرســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی
علیرضا غفارپور
سركار خانم امینی
با سلام
بطور معمول وقتی تنظیم ساعت در حالت اتوماتیك باشد مشكلی وجود ندارد. اما در بعضی از مواقع ( حتی در تهران ) بر روی بعضی از كانال‌ها ساعت ارسالی از طرف صدا وسیما اشكال دارد.
لطفا از مشتری بخواهید تا جهت بررسی با شعبه اصفهان ( تلفن 0311-6270601) تماس بفرمایند.
باتشكر
سه شنبه 17 بهمن 1391 16:52
سلام
من دیروز یه گیرنه مدل 353 گرفتم که تا شب کار کرد بعد شب که خاموشش کردم خود گیرنده به جای ساعت چهار تا خط نشون داد (--:--) منم جدی نگرفتم امروزم که اومدم روشنش کردم روشن میشه ولی مینویسه boot هیچکدوم از دکمه ها هم کار نمی کنه حتی دکمه ی پاور فقط از پشت خاموش میشه و روی صفحه ی تلوزیون هم هیچی نمیاد حتی منو.
علیرضا غفارپور
سلام خدمت شما
سلام لطفا ابتدا آپدیت جدیدی که در وبلاگ قرار داده شده را نصب بفرمایید سپس اگر مشکل رفع نشد:

لطفا اگر در تهران هستید با شماره 88846410تماس حاصل بفرمایید تا در صورت نیاز دستگاه تعویض گردد
با سلام
جهت مشكل هنگ كردن دستگاه كه نسخه 1.20 توسط كارخانه ارسال شده است و در حال تست می‌باشد.
اما در صورتیكه دستگاه ایشان در حالت بوت مانده و خارج نمی‌شود ، جهت بررسی اشكال و تعویض به نزدیكترین نمایندگی مراجعه نمایند.
دوشنبه 16 بهمن 1391 12:10
سلام
من بر حسب نیازی که دارم حداقل ماهی یک بار مجبور می شم گیرنده را از برق بکشم.
و حوصله این هم نیست که دو مرتبه ترتیب کانال ها را مرتب کنم
ما خودمان تلویزیون دیجیتال هم داریم ولی هیچ دستگاهی قادر به تشخیص این نیست که مثلا شبکه یک رو در شماره یک قرار دهد
این باید در صورت نیاز به صورت دستی مرتب شود
جای تعجب داره دستگاهی که می تواند فرکانس کانال ها را نگهداری نماید نمی تواند ترتیب آنها را حفظ کند
با تشکر
علیرضا غفارپور
دوست عزیز
همون طوری که خدمتتون عرض شد، کانال یابی بر اساس LCN را خاموش کنید و یکبار روشن کنید و یکبار هم با کانال یابی های دیگه که در دستگاه تعبیه شده انجام بدید.
دستگاه خودش کانال های 1 تا 8 را پشت هم می چینه و اگر خاموش کنید هم ذخیره می ماند
شنبه 14 بهمن 1391 15:45
سلام
-کدوم مدل ها با از برق کشیدن ترتیب کانال ها به هم نمی خورد ؟
اونایی که eeprom دارند ترتیب کانال ها را حفظ می کنند؟
-میزان گیرندگی دیجیتال تو مدل های مختلف فرق می کنه یا برابرند؟ کدم مدل ها تو گیرندگی بهترند؟
-من می خواستم برم مدل 353 بگیرم ولی با اینکه با از برق کشیدن ترتیب کانال ها به هم بخوره مشکل دارم این یه عیب نیست یه فاجعست
علیرضا غفارپور
سلام خدمت شما

دوست عزیز. نیازی به از برق کشیدن دستگاه نیست. می تونید یه ترانس یا محافظ تهیه کنید که نوسانات برق دستگاه را خراب نکند و دستگاه را با ریموت خاموش کنید. یعنی stand by کنید.

اما اگر میخواید به همان ترتیبی باشه که میخواید : ایکس ویژن چند تا ترتیب پیش فرض هم در نظر گرفته زمان کانال یابی
مثلا LCN یا شناسه پیش فرض و ...
لطفا این ترتیب ها رو هم امتحان کنید. اگر مورد نظرتون بود، با انتخاب اون ها دیگه با از برق کشیدن دستگاه، ترتیب به هم نمی خوره . به طور مثال با استفاده از یکی از این دو ترتیب، کانال های 1 تا 8 پشت هم هستن و بقیه هم پشت اینها

در این صورت با از برق کشیدن هم ترتیب به هم نمی ریزه
ولی اگر کلا میخواید دستی تنظیم کنید با از برق کشیدن به هم میریزه


این موردی نیست که بخواید نگررانش باشید. اگر بفرمایید چرا اصرار دارید دستگاه را از برق بکشید می تونم راهنماییتون کنم
چهارشنبه 11 بهمن 1391 20:32
سلام
تو رو خدا این اندازه زیرنویس ها رو زیاد کنید.
یه سرچ تو گوگل بکنید میبینید چه قدر کاربران میخوان این اندازه زیرنویسو زیاد کنن!
علیرضا غفارپور
سلا خدمت شما
در حال تلاش هستیم برای ورژن بعدی زید کنیم سایز زیرنویس را
چهارشنبه 11 بهمن 1391 19:05
سلام
مدل 353 هم این طوری هست که موقع از برق کشیدن و یا زدن دکمه پشت دستگاه حافظه موقتش پاک شود و ترتیب شبکه ها به هم بخورد ؟
علیرضا غفارپور
سلام خدمت شما
بله مدل های جدید این ویژگی رو دارند که موقع کشیده شدن از برق حافظه موقتش پاک میشه
چهارشنبه 11 بهمن 1391 15:48
سلام
نمایندگی فروش گیرنده دیجیتال در اصفهان کجاست؟
علیرضا غفارپور
سلام خدمت شما
تعدادی از نمایندگی های اصفهان:

خیابان هاتف-كوی مشیر-سه راه سنگتراشها  0311-2235570-2213470-2213367-2239284 
خیابان هاتف-مجتمع تجاری زرنگار-طبقه همكف-پلاك28  0311-2220559-2210264-2214676-2233623 
خیابان شیخ بهایی-پاساژ میرداماد-واحد1  0311-2346500 
رهنان-خیابان مطهری-نبش كوچه شهید صفری  0311-7385090 
خیابان هزار جریب-مقابل دانشگاه   0311-6687272 
میدان آزادی-ابتدای خیابان هزار جریب-جنب قنادی آریا-پلاك140  0311-6261142 
خیابان میر-روبروی بانك سپه-بن یست ارگ-پلاك144  0311-6641440-8 
خیابان شیخ بهایی-مقابل مسجد شمس آبادی  0311-2354527 
دوشنبه 9 بهمن 1391 21:08
با سلام
مدل 353 خروجی av دارد ؟
تلویزیون من CRT هست و فقط ورودی av
مدل 353 که با تلویزیون های قدیمی مشکلی نداره؟

من یه مدلی می خواهم که فقط گیرنده دیجیتال داشته باشد و پخش فلش و ضبط و اینها هم لازم ندارم شما چه مدلی پیشنهاد می کنید؟
علیرضا غفارپور
سلام خدمت شما

بله میتونید از ورودی AV دستگاهتون استفاده کنید. یعنی همون کابل کامپوزیت که سه رنگ داره
خیر مشکلی با تلویزیون های قدیمی ندارد.

ما دستگهاهی نداریم ه فقط گیرنده باشه. یعنی مدل 111 و 121 اولین دستگاهها هستند و قابلیت های کمی دارند ولی الان دیگه تولید نمیشه
قیمت مدل 103 پایین تر بوده و الان هم در بازار موجوده می تونید این مدل را تهیه کنید.
چهارشنبه 4 بهمن 1391 14:51
زیرنویس بزرگ تر بشه در 353 خیلی کوچیک است
روی tv های قدیمی خیلی کوچیک است بگید رو اونا هم امتحان کنند همه که ال سی دی ندارند
باتشکر
علیرضا غفارپور
سلام خدمت شما
شما درست می فرمایید ولی اگر بزرگ بشه هم زیرنویسریال نصف صفحه را میگیره و چیز از تصویر دیده نمیشه
سه شنبه 3 بهمن 1391 21:52
اقای اخمد عبدالملکی با یه فلش دیگه امتحان کن حتما حل میشه/مشکل خودمم بوده
علیرضا غفارپور
بعد از هر بار آپدیت یکبار دستگاه را به تنظیما کارخاه باز گردانید تا مشکل شما رفع شود
سه شنبه 3 بهمن 1391 21:43
لطفا یه ادرس یا هر چیزی که میشه بزارید تا ما مشکلات گیرنده دیجیتال رو بگیم تا تو اپدیت های بعدی برطرف بشه
علیرضا غفارپور
سلام خدمت شما
شما می تونید در همین وبلاگ قرار بدید یا با شماره 88623700 تماس بگیرید و با خانم دوستی صحبت بفرمایید و مشکل را گزارش بدید
دوشنبه 2 بهمن 1391 18:28
سلام و خسته نباشی خانم فاطمی بابت پاسخگو بودنتون ممنون در این روزگار بی پاسخی.
یه مشکل دارم با این آپدیت 1.18 اونم اینه که همه ویزاردهای آپدیتو انجام میدم دستگاه هم خاموش و روشن میشه ولی در اطلاعات نرم افزاری دستگاه هنوز 1.11 ست. اینو یه بررسی کنید ممنون میشم. دستگاهم 353 است.
انشاا... همیشه موفق باشی.
علیرضا غفارپور
سلام خدمت شما
لطفا یکبار فلش خود را با fat32 فرمت کنید و بعد از آپدیت یک بار دستگاه را به تنظیمات کارخانه بازگردانید
یکشنبه 1 بهمن 1391 23:42
سلام خدمت شما خانم فاطمی اصل و تشکر بابت پیگیریتون بابت مقایسه مدل 333 و 232 به دلیل تفاوت کیفیت صدا و جواب سوالم در مورد تعویض دستگاه و پیگیری های مستمرتون.

من هم از صدا ناراضی نیستم منتها کیفیت وضوح صدا در مقایسه با 333 هست که خودشو نشون میده و باعث نارضایتی من شده.
بله.من هم به نمایندگی خدمات پس از فروش مراجعه کردم ولی جوابی نگرفتم.
من امروز با پشتیبانی تهران تماس گرفتم و گفتن که با آقای حمیدزاده صحبت کنم منتهی ایشون جلسه داشتن و وقت نشد که با ایشون صحبت کنم.ایشالا فردا باهاشون تماس میگیرم و جواب نهایی رو از ایشون میگیرم.
از پیگیریهاتون هم کمال تشکر رو دارم.
علیرضا غفارپور
سلام خدمت شما
لطفا با خودشون صحبت بفرمایید
ولی تا جایی که من متوجه شدم، دستگاه را به این دلیل تعویض نمی کنند
می تونید شخصا هم پیگیری بفرمایید
ممنون از شما
یکشنبه 1 بهمن 1391 10:38
سلام خدمت شما خانم فاطمی اصل و تشکر بابت پیگیریتون بابت مقایسه مدل 333 و 232 به دلیل تفاوت کیفیت صدا و جواب سوالم در مورد تعویض دستگاه و پیگیری های مستمرتون.

من ساکن قائمشهرم و شماره نمایندگی رو هم دارم.هم قائمشهر و هم ساری زنگ زدم.قائمشهر که جواب سر بالا میده.ساری هم که زنگ زدم گفت مدل 232 از لحاظ قطعات سخت افزاری بکار رفته حتی از مدل 333 پایینتره و بخاطر تفاوت چیپست موجود داخل دستگاه کیفیت وضوح صدا کمتره و کاملا" طبیعیه.
در مورد تعویض هم گفتم که در جوابش بهم گفت چون از لحاظ سخت افزاری مشکلی از این بایت نیست تعویض منتفی هست.
ایمیل بنده به این شرحه :
vahidreza_shirgahi@yahoo.com
بازم از زحماتتون کمال تشکر رو دارم.
علیرضا غفارپور
جناب آقای وحیدرضا
بنده مجدد پیگیری کردم
در مورد مراجعتون به نمایندگی: باید به مرکز خدمات پس از فروش مراجعه کنید نه نمایندگی . شعبه خدمات پس از فروش ما در ساری این شماره هست:
0151-2250002
که دستگاه را می تواند برای شما تست کند.
ولی با توجه به تحقیقات ما، تاکنون چنین موردی در مورد دستگاه 232 گزارش نشده و کاربری از صدای آن ناراضی نبوده و لذا اگر شما از صدای دستگاه خود ناراضی هستید، دستگاه تعویض نخواهد شد.

ما هم تمام تلاش خود را برای رعایت انصاف کردیم ولی اگر دستگاه موردی نداشته باشد؛ اختلاف صدا محسوس نیست و ایراد محسوب نمی شود که نیاز به تعویض دستگاه داشته باشد
یکشنبه 1 بهمن 1391 01:32
سلام خدمت شما خانم فاطمی اصل و تشکر بابت پیگیریتون بابت مقایسه مدل 333 و 232 به دلیل تفاوت کیفیت صدا و جواب سوالم در مورد تعویض دستگاه.

باید خدمتتون عرض کنم این کاهش کیفیت صدا از نظر من مصرف کننده یک عیب محسوب میشه چرا که در مدلهای قدیمی تر این نقیصه وجود نداره و رو این مدل جدید وجود داره پس باید برطرف بشه.از اونجا که این دستگاه یکسال ضمانت تعویض داره شرکت باید دستگاه رو عوض کنه.منم یه مارکی رو خریدم که خدمات پس از فروشش عالی باشه و میگه گارانتی تعویض یکساله واقعا" بهش عمل کنه.خوب طبیعیه که من پلمپ دستگاه رو باز کردم و دستگاه رو تست کردم که به تفاوت کیفیت صدا در دو مدل ذکر شده رسیدم وگرنه متوجه نمیشدم اونوقت شما میگی اگه پلمپ جعبه باز نشده میشه تعویض بشه و در غیر این صورت خیر؟!
به تهران که زنگ میزنم منو ارجاع میدن به نمایندگی هاشون به شهرستان و اونا هم جواب درست و حسابی نمیدن.
از شما میخوام منو راهنمایی کنین چون واقعا" کیفیت صدا برام مهمه.
اگر میخواستم دستگاهی داشته باشم که خدمات پس از فروش نداشته باشه کلی مارکهای مختلف تو بازار هست ولی من ایکس ویژن رو به خاطر کیفیت برتر و خدمات بهتر انتخاب کردم ولی مثل اینکه جدیدا" این موارد برعکس شده!
علیرضا غفارپور
جناب آقای وحید عزیز
بنده با بخش رضایت مشتری صحبت کردم. به بنده اعلام کردند که شما لطف کنید و دستگاه را یکبار نزد خدمات پس از فروش شهر خود ببرید تا دستگاه را بررسی کنند و مطمئن بشن که دستگاهتون ایرادی در صداش وجود ندارد (ممکنه صداش بم و مشکل دار باشه یا بشه تنظیمش کرد). اگر مطمئن شدن که دستگاه سالمه در این زمان بخش رضایت مشتری با شما صحبت کرده و سعی می کنند رضایت شما را جلب کنند.

فقط شما لطف کنید و بفرمایید از کدام شهر هستید تا شماره خدمات پس از فروش را بدم خدمتتون یا با شماره 88846410 در تهران تماس گرفته و آدرس شعبه خدمات پس از فروش نزدیک به محل سکونت خودتون را دریافت کنید و دستگاه را برای تست نزد خدمات پس از فروش ببرید و اعلام کنید که از خدمات پس از فروش تهران گفتن که دستگاه باید تست بشه.

پس از تست صدای دستگاه ، اگر مطمئن شدید که دستگاه سالمه و از نظر صدا مشکلی نداره (می تونید با یک 232 دیگر هم در خدمات مقایسه کنید) باید با بخش رضایت مشتری تماس بگیرید تا همکاران من در این بخش با شما همراهی کرده و تا حد امکان سعی می کنیم رضایت شما را جلب کنیم

بخش رضایت مشتری که در تهران هست: با شماره 88623700 تماس گرفته با سرکار خانم دوستی صحبت بفرمایید و یا ایمیل خودتون را برای من ارسال کنید تا از طریق ایمیل به شما پاسخ داده شود
شنبه 30 دی 1391 08:38
با سلام
من تقریبا 3 هفته پیش یه 353 خریداری کردم.وقتی می خوام برای بیش از یک ساعت ضبط کنم فایل خروجی رو به صورت تیکه تیکه در حجم های حدود 500 تقسیم می کنه .نمی شه به صورت یک فایل خروجی گرفت؟
علیرضا غفارپور
سلام خدمت شما
اکگر فایل یک تکه باشه بین صدا و تصویر آن تاخیر میافته برای همین به تکه های 500 مگابایتی تقسیم میشه

می تونید با نرم افزار های ادیت فیلمف آن را به یک فایل تبدیل کنید.
چهارشنبه 27 دی 1391 20:32
سلام
ببخشید من منظور شما رو از (با استفاده از این PIP شما می تونید همزمان با مشاهده یک شبکه ، از برنامه شبکه های دیگر هم مطلع شوید ) رو دقیقا نمی فهمم. من وقتی دکمه قرمز رو میزنم صفحه تلوزیون سیاه میشه و کانالها در ابعاد کوچک یکی یکی نمایش داده میشه به طور مثال شبکه یک نمایش داده میشه بعد pause میشه ولی عکسش میمونه وشبکه دو نمایش داده میشه تا اخر .
ایا این به این معناست که با تماشی یک کانال میشه از کانالهای دیگه با خبر شد. ( تلوزیون ما دارای pip است به این صورت که وقتی دکمه رو میزنیم در همون صفحه درحال نمایش مثلا شبکه سه یه کادر کوچک بالای صفحه باز میشه که یه شبکه دیگرو به انتخاب خودمون نمایش میده و هردو با هم در حال پخش هستند )
ممنون
علیرضا غفارپور
جناب آقای حمید
ببینید ، گیرنده های دیجیتال 1 تیونر دارند. اون قابلیتی که شما می فرمایید برای دستگاه هایی با 2 تیونر هست. دستگاه ما تنها 1 تیونر داره و ما برای افزایش سهوولت استفاده از دستگاه، این قابلیت را به طور نرم افزاری اضافه کردیم. ولی اگر قرار باشه این قابلیت به طور سخت افزاری هم زیاد بشه هزینه دستگاه بالا می ره و کاربران برای داشتن قابلیت PIP حاضر نخواهند بود هزینه اضافه کنند.

به همین دلیل ما این قابلیت را به این شکل اضافه کردیم

ممنون از توجه شما
چهارشنبه 27 دی 1391 19:27
سلام خدمت شما خانم فاطمی اصل و تشکر بابت پیگیریتون بابت مقایسه مدل 333 و 232 به دلیل تفاوت کیفیت صدا.
بله.شما درست میگین.مثلا" متوجه میشیم که چه دیالوگی بین دو نفر رد و بدل میشه منتها کیفیت وضوح 333 کجا و 232 کجا.
ازتون یه خواهش داشتم.اونم اینکه حدالامکان پیگیر این باشین که کیفیت صدای مدل 232 مانند مدلهای قبل مثل 333 بالا ببرن و وضوحش بیشتر بشه چون واقعا" من از مادیران انتظار اینو نداشتم.هر جا وبه هر کی میرسیدم برا خرید گیرنده دیجیتال "ایکس ویژن" رو پیشنهاد میکردم منتها این مدلش منو نا امید کرد.
ضمنا" همونطور که گفتم قصدم خرید مدل 353 بود ولی نمایندگی گفت دیگه شرکت تولیدش نمیکنه.آیا درسته ؟
و اینکه از لحاظ قطعات سخت افزاری این دو مدل (353 و232 ) با هم فرق دارن؟
و اگه شرکت مدل 353 رو موجود داشت میشه این مدل رو با مدل232 تعویض کرد؟ (با توجه به مشکل صدا که گفتم)
یه مطلب دیگه اینکه تو این مدل درصد کیفیت تصویر و سیگنال بیشتر شده که به نظر میرسه نمادین هست به این منظور که مثلا" اگه تو مدل 333 کیفیت سیگنال تصویر رو 60 درصد بهم میریخت در مدل 232 رو 80 درصد بهم میریزه.
واینکه غروبها پارازیت رو این دستگاه زیاد نشون میده.مثلا" طی 10 دقیقه در مدل 232 شاید هر چند ثانیه رو تصویر پارازیت بیاد ولی در مدل 333 اصلا" چنین نیست.(هر دو دستگاه رو بطور همزمان و وصل به یه آنتن چک کردم).
لطفا" پیگیری کنید که میشه این دستگاه رو کلا" با مدل 353 که اگه تولید میشه یا همون مدل 333 قدیمی که اگه موجود باشه عوض کنم؟
ممنون
علیرضا غفارپور
سلام مجدد خدمت شما
جناب آقای وحید اول اجازه بدید یه نکته ای را بگم خدمتتون
کیفیت صدای این دو محصول در مقام مقایسه متفاوته ولی اگر گیفیت صدای هر دو خوب هست و تاکنون گزارشی در مورد نا مطلوب بودن صدا نداشتیم و یه مقدار روی این موضوع حساس شدید.
ولی اگر باز هم تمایل دارید دستگاه را تعویض کنید و هنوز درب جعبه باز نشده می توانید با شماره 88623700 تماس حاصل بفرمایید ولی اگر درب آن باز شده باشه متاسفانه تعویض نداریم.

در مورد 353، دستگاه در بازار هم موجوده اگر در تهران هستید می تونید با شماره 82191930 تماس بگیرید تا بدون دریافت هزینه حمل براتون دستگاه را ارسال کنند
 
لبخندناراحتچشمک
نیشخندبغلسوال
قلبخجالتزبان
ماچتعجبعصبانی
عینکشیطانگریه
خندهقهقههخداحافظ
سبزقهرهورا
دستگلتفکر

نمایش نظرات 1 تا 30